A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella: Oyuncularım daha fazla saygıyı hak ediyor
A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella: Oyuncularım daha fazla saygıyı hak ediyor
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele eden A Milli Takımımız, Avustralya ve Paraguay mağlubiyetlerinin ardından grubun son maçında ev sahibi ABD ile karşı karşıya gelecek. Dev turnuvaya 2 maç sonunda veda eden milliler, ABD karşısında 3 puan almak istiyor. Türkiye Teknik Direktörü Vincenzo Montella, maç öncesi açıklama yaptı.
Montella'nın Açıklamaları
Montella, "Bunu biraz geride bıraktık bugün itibariyle. Çünkü biliyorsunuz çok önemli bir maçımız var. Son maçımız Dünya Kupası'nda. Belki de bu süreçleri analiz ettiğimizde futbolcularımızın da çok fazla ağır eleştirilere de maruz kaldıklarını gördük ve etkilendiler. Onun da psikolojik kısmına bakmamız gerekecektir. Çünkü ben bizim futbolcularımızın bugüne kadar yaptıkları bütün performanslara baktığınızda daha fazla saygıyı ve sevgiyi hak ettiklerini düşünüyorum.
Açıkçası baktığınızda bu iki maçtaki istatistikler, aslında başka bir şeyi de anlatıyor bize. Aslında her şeyi yapmışsınız ama maalesef bir şekilde olmuyor" dedi. Montella, "Sonuçlar istediğimiz gibi olmasa da belki de geldiğimizden beri en yüksek istatistikleri yakaladık oynatmak istediğimiz futbolla alakalı" ifadelerini kullandı.
Futbolcuların Destek İstemesi
Montella, "Halkımızdan her zaman desteklerini isteyeceğiz. Yarın önemli bir maç bizim için ne olursa olsun. Yarınki maçta desteklerini istiyoruz" açıklamasını yaptı. Montella, "Sadece yarın için değil biliyorsunuz Eylül ayı itibariyle Uluslar Ligi A'da maçlarımıza çıkacağız. Futbolcularımızın o süreçte de desteğe çok ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum" diye konuştu.
Eleştiriler hakkında Montella, "Bu kadar ağır eleştiriler, haksız eleştiriler de olduğu dönemde biraz daha fazla destek görebilirlerdi. Çünkü son yıllara baktığınızda çok güzel işlere imza attılar. Onların sayesinde buralara kadar geldik. O yüzden halkımızdan her koşulda destek istiyorum futbolcularımıza karşı" dedi.
Kenan Yıldız'ın Açıklamaları
Milli futbolcu Kenan Yıldız ise, "Halkımız hepimizi sevsin, hepimizi desteklesin. Gelecek için her şeyimizi vermeye çalışacağız. Herkes çok üzgün ama futbol bu. Maçları kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. İki sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen oyuncu bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım" dedi.
Açıklamalarını sürdüren Kenan, "Her zaman sonuç değişebilir. Her iki maçta da çok iyi takımlarla karşılaştık ve çok üzücü sonuçlar elde ettik. ABD maçında başımızı dik tutacak bir sonuç almak istiyorum. Kariyerim açısından bunun kaçan bir fırsat olduğunu düşünmüyorum. Türkiye formasıyla gelecekte de turnuvalarda yer almak için elimden geleni yapacağım. Halkımızı gururlandırmak için çalışacağız. Sakatlandığım için başlangıç benim için çok zordu. Fiziksel olarak yüzde yüzümü veremedim ama yarın halkımız için elimizden gelenin en iyisini yapacağız.
Diğer yandan, son dakika haber olarak, TBMM'de yeni emniyet, taksi ve internet haber sitesi düzenlemeleri yasalaştı.